Pentru ca nu are. Ma deranjeaza tare fanboy-ismul inutil unde unii sustin ca brandul din mana lor e mai tare decat cel din mana vecinului. Ma deranjeaza tare sa aud ca Nikon e mai tare decat Canon sau AMD e mai tare decat intel. De unde si pana unde? Nu cel care utilizeaza produsele e cel care alege? Inteleg, unii au obtinut rezultate mai bune cu produsele unui brand decat cu cele ale concurentei, dar aici mai apre un factor: alegerea! Daca tii portofelul strans si alegi un Nikon D700, apoi faci comparatie cu un Canon 60D ca ti-a picat tie in mana ocazional, nu e corect. Daca incerci sa faci un rendering in Adobe Premiere pe un Intel Dual Core E2180 si merge mai prost decat pe un AMD X2 6000+, e simplu de vazut unde e problema.

Brandul nu are nume, pentru mine un brand are produse pe care le utilizez si le aleg in functie de nevoi. Pot oricand sa trec la Intel chiar daca de cand ma tin minte numai AMD vad in fata ochilor, pot oricand sa schimb Nikon-ul cu un Canon (desi dezvoltarea SM Tether s-ar duce pe apa sambetei). Conteaza ce si cum fac eu, cerintele mele, felul in care “ma descurc”.

Brand has NO NAME! Referire stricta la brandurile de consumabile…

Share

Comentarii

comentarii

Tagged with:
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *