Primaria Iasi organizeaza concurs de drag race/slalom printre capacele de canalizari inalte de 10cm, situate pe Sos. Pacurari. Startul se da de la semaforul OMV si se termina la semaforul de la Moara de Foc. La competitie participa zilnic toate masinile din trafic, premiile constand in fluturase cu noi modalitati de a spune “sa-mi bag p*** ce era sa-l iau pe ala” sau “am scapat cu viata ca prin urechile acului”. Desi este aproape imposibil, soferii care reusesc sa nu intre pe contrasens in incercarea de a evita capacele, primesc drept premiu avertismente, fata de amenzile pe care le primesc ceilalti.

Concursurile sunt monitorizate atent de angajatii firmelor angajate pentru reparatia drumurilor, care au grija sa adauge noi grade de dificultate. Acestea sunt materializate prin schimbarea brusca a benzilor de circulatie, prin reducerea numarului lor (din 6 benzi la una singura in ambele sensuri).

Paralel cu acest concurs se vor organiza si cateva probe independente, mai mici ca amplitudine insa cu la fel de multa adrenalina. Proba de “Oglinzi” e castigata de soferul care reuseste sa sparga oglinzile tuturor masinilor parcate pe banda doi (cu avariile puse, prea bine cunoscuta metoda “Park anywhere”). Proba “RATP, mai aproape de tine” consta in evitarea cu succes a modului in care autobuzele companiei de transport in comun incearca sa-ti intre in masina, tocmai pentru a demonstra ca motto-ul lor e real. Castigatorul va fii recompensat cu o cruce pe care se va inscriptiona data nasterii si loc liber pentru data decesului (pentru ca aceasta proba e zilnica).

Tot Primaria Iasi lanseaza si campania “Miscarea e sanatoasa”, promovand mersul pe bicicleta. In acest scop, pistele special construite pe trotuar din pavele portocalii si nemarcate, din capat Pacurari pana la Petru Poni si cele din Super Copou pana in Tg. Cucu, sunt dotate cu obstacole menite sa tina biciclistii alerti si pentru a adauga un surplus de aventura acestui sport. Obstacolele constau in gropi de 1.5m adancime si 40cm diametru, pavele lasate la intamplare, paleti de lemn uitati, stalpi de electricitate (obligatorii pentru franarile din neatentie). Pista din Podu de Piatra pana in Tudor nu necesita nici o modificare deoarece e libera la circulatia pietonilor care n-au ce face acasa (babe surde, mosnegi chiori, pitipoance care nu se dau la o parte nici din fata tancului, cocalari care stiu de la mama lor ca pamantul pe care calca le apartine).

Share

Comentarii

comentarii

Tagged with:
 

Comments are closed.